Huolto- ja ylläpitopalvelut ammattitaidolla
GANE Helpdesk
Huolto- ja ylläpitosopimukset määritellään asiakkaan kanssa ja joskus myös lainsäädäntöperustein. Oikea-aikainen ja säännöllinen huolto minimoi mahdolliset virhetilanteet järjestelmien toiminnassa sekä takaa luotettavan toiminnan vuosien ajan.
Meiltä saa myös dokumentointi-, pääkäyttäjä- / helpdesk- sekä järjestelmien etäkäyttöpalvelut.
Toteutamme etähallintaa ja tarjoamme käyttöösi tietoturvallisen etähallintayhteyden.
Etähallintapalvelut mahdollistavat nopean ja kustannustehokkaan palvelun. Lisäksi niillä voidaan ennaltaehkäistä vahinkoja. Palvelumme voi perustua vuosimaksu-, kuukausimaksu- tai kustannusperusteisesti toteutuman mukaan.
Dokumentointipalvelulla olet aina ajan tasalla järjestelmistäsi. Käytössäsi on aina ajantasaiset suunnitelmat ja tiedot. Tämä auttaa järjestelmien ylläpitoa ja huoltoa sekä helpottaa muutos- ja laajennustöissä.

Laadukas lopputulos lähtee asiakkaan tarpeista
Suunnittelu alkaa asiakkaan tarpeista ja tavoitteena on laadukas lopputulos.
Suunnitelmamme mahdollistaa kustannustehokkaan toteutuksen, helpot huoltotoimet ja joustavan muunneltavuuden. Näin järjestelmät palvelevat käyttötarkoitustaan koko elinkaarensa ajan. Tähän meillä on osaaminen ja kokonaisnäkemys. Tarvittaessa otamme vastuun koko laitteiston ylläpidosta.